Tjarve

Alla inlägg under april 2013

Av Maria Rölvåg - 30 april 2013 22:52

Sitter och funderar över hur snabbt tiden går. Det är inte så länge sen jag var ung och firade valborg med vänner. Ofta på Bursiljums park med några öl. 16 år gammal. Nu är mina barn 17 och snart 20. Min yngsta på fest själv och firar in våren. Löftets tid. Ungdomens tid. Jag filosoferar över tiden och funderar om jag blivit gammal. Nej inte alls men äldre har jag blivit. Klokare? Nä men jag har mer visdom i bagaget än då det begav sig. Jag uppskattar hela hemmavällarna mer idag än jag gjorde då :P klokhet eller visdom, välj själv ;)

Av Maria Rölvåg - 11 april 2013 09:11

Är så sjukt trött idag ....

  



Detta är vad mitt horoskop säger till mig idag:


Dagens Dagligen Cancer Horoskop

 

"Det finns inget enkelt sätt att säga det. Peppa upp dig själv! Oavsett om du tror det eller inte, du ger ett aggressivt eller påträngande intryck, du kommer bara att lyckas stöta bort någon, vars stöd du behöver för att komma framåt. Lyssna på råd från överordnade och medarbetare på arbetsplatsen."



Låter inte så betryggande, eller hur?


Av Maria Rölvåg - 8 april 2013 21:44

Vill dela med mig av en länk till den starkaste bloggen jag någonsin läst.

En blogg som handlar om att få leva ett tag till och värdesätta varje minut man har kvar.... 


www.taxilandet.com



Gå i frid.

Ovido - Quiz & Flashcards